Treceți la conținutul principal

Celia:"Iubirea ne face să fim mai buni!"

Celia, minunata artista cu chip de înger şi voce de aur, este una din cele mai talentate cantarete din România, reuşind de fiecare dată să nu-şi dezamăgească fanii.Alături de producătorul ei Costi Ioniţă, ne-a încântat de fiecare dată cu minunatele ei piese, cum ar fi "Şoapte", hitul "Dor de noi(Joi)", care a fost timp de unsprezece săptămâni locul 1 în topul nostru, "Povestea Mea", "O mie de cuvinte","It Is Love","Love 2 Party", iar de curând artista a lansat încă două piese de calitate "Let It Burn" şi TELL ME LIES (Let your eyes), un featuring cu "legenda" Shaggy.Deşi foarte ocupată cu nuntă ei şi cu concertele, artista a avut amabilitatea să ne acorde un interviu în exclusivitate.

R:Ce înseamnă pentru ţine o vara perfectă?Unde îţi petreci vacanţa anul asta?
C:Vara perfectă nu e doar înconjurată de căldură şi distracţie, e nevoie de mai mult decât atât, de oameni calzi şi iubire, armonie.O să plec în Australia, am o presimtire mare că viaţă mea o să se schimbe mult în anul ce va urmă... Am nevoie totuşi de o vacanţă înainte de toate.
R:Știu că în spatele artistei de acum stau foarte mulți ani de muncă și de pregătire. Cum a decurs totul?
C:Au fost multe de învăţat, am urcat construind fiecare treaptă... am învăţat urcând, că e bine să îi priveşti cu căldură şi să îi saluţi pe toţi cei pe lângă care treci atunci când urci. Am învăţat, că cea mai de preţ calitate este să nu uiţi de unde ai plecat şi cine sunt cei care prin iubirea lor te-au urcat acolo sus. M-am maturizat urcând aceste, privesc cu mândrie spre trecut şi cu încredere spere viitor! 
R:Cum te-ai simţit prima dată când ai urcat pe o scenă? Dar prima dată când ai intrat în studio?
C:Prima dacă când am urcat pe o scenă (la un nivel mai înalt) a fost la festivalul Naţional de folclor pentru copii de la Năvodari, atunci am câştigat locul 1 şi asta mi-a dat încredere şi m-a impulsionat să îmi doresc tot mai mult. Pe vremea aceea aveam 10 ani.  Prima dată aveam vreo 16-17 ani şi am tras vocile pentru melodia unei trupe locale de băieţi. A fost prima dată când mi-am auzit vocea pe o înregistrare de muzică dance. Am visat şi atunci la mai mult, şi am luptat pentru mai mult.
R:Ce melodie din repertoriul tău crezi că ar fi perfectă în această perioada?Ce surprize ne mai pregăteşti pentru viitor?
C:Uite că vine iar toamna şi melancolia se aşterne peste noi, aşa că e posibil să se potrivească piesele de suflet, am câteva din care se poate alege.Nouă colaborare cu Shaggy e una dintre ele şi binenţeles vor mai urmă şi altele.

 
R:Carieră ta muzicală este într-o continuă şi constanţa creştere - unde doreşti sau speri că vei ajunge?
C:Tot ceea ce îmi doresc este să transmit căldură prin muzică mea şi să ofer un exemplu bun tinerilor de azi, să îi impulsionez să iubească tot ce e curat, bun şi să fie mai blânzi şi iubitori. Nu îmi fac un program în a ajunge undeva anume, nu faima mă face fericită, ci roadele pe care le las în urmă.
R:Tu eşti un simbol al frumuseţii şi sensibilităţii feminine româneşti.Ce faci pentru a te menţine aşa frumoasă?
C:Eu nu mă văd chiar un simbol, însă va mulţumesc... Aprecierea şi iubirea fanilor mei mă fac să devin mai frumoasă decât sunt eu defapt. Pentru a mă menţine în formă, mănânc cât pot de sănătos şi fac mişcare.
R:Având în vedere că te-ai căsătorit de curând, numeşte 5 lucruri care definesc un cuplu stabil, care fac o căsnicie durabilă.
C:Iubire, încredere, respect, iertare şi dăruire.
R:Piesele tale sunt foarte speciale şi sunt hrană spirituală pentru suflet şi minte.Ce te inspiră să realizezi melodii aşa frumoase?
C:Tocmai dorinţa că ele să fie ceea ce tu ai exprimat atât de frumos mai sus. Îmi doresc mereu că piesele mele să transmită mesaje curate, care să liniştească sufletul şi să transmită mesaje de iubire spre inima. Iubirea ne face să fim mai buni!
R:Ce mesaj transmiţi fanilor şi cititorilor acestui blog?
C:Va mulţumesc enooooorm că îmi sunteţi alături, şi eu va iubesc, mă faceţi fericită!
R:Şi noi îţi mulţumim Celia pentru interviu, eşti o artista minunată.Mult succes în proiectele viitoare şi tot binele din lume!

 

Comentarii

Unknown a spus…
Ce frumooooooos :X

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)